BIURO OBSŁUGI KLIENTA
W celu zapewnienia odpowiedniej jakości świadczenia usług wodociągowo-kanalizacyjnych Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. uruchomiło w dniu 02.06.2008r. Biuro Obsługi Klienta wraz z parkingiem dla klientów, na parterze swojej siedziby przy ulicy Iglastej 5 w Starachowicach. Do wykonania zadań związanych z działalnością Biura Obsługi Klienta funkcjonują cztery stanowiska:
Nr 1 – do spraw technicznych
Nr 2 – do spraw sprzedaży 41 275 03 57
Nr 3 – do spraw rozliczeń 41 275 03 67
Kasa
GODZINY PRACY BIURA OBSŁUGI KLIENTA
poniedziałek, wtorek, środa, piątek od 6.30 do 14.30
czwartek od 8.00 do 16.00
KASA CZYNNA
poniedziałek, wtorek, środa, piątek od 6.45 do 14.15
czwartek od 8.00 do 16.00
Podstawowym zadaniem Biura Obsługi Klienta jest ułatwianie kontaktów klientów z przedsiębiorstwem, przekazywanie informacji i skuteczna komunikacja z odbiorcami. Pracownicy Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ze stanowisk obsługi odpowiadają na wszelkie zapytania od klientów, przyjmują zgłoszenia ustne i telefoniczne, systematycznie gromadzą i zabezpieczają dokumentację dotyczącą współpracy z każdym klientem Spółki.
Wytworzył/Wprowadził: Magdalena Kozera 2008-07-10 12:52:14
Opublikował: Robert Serwicki 2011-01-19 18:52:08
Zmienił: Magdalena Kozera 2015-10-27 12:54:04
Opublikował: Magdalena Kozera 2015-10-27 12:54:11
Ta wersja jest opublikowana i obowiązująca.
Wersja znajduje się w archiwum i była opublikowana.
Wytworzył/Wprowadził: Magdalena Kozera 2008-07-10 12:52:14
Opublikował: Robert Serwicki 2011-01-19 18:52:08
Zmienił: Magdalena Kozera 2014-03-20 09:19:59
Opublikował: Magdalena Kozera 2014-03-20 09:20:50
Wersja znajduje się w archiwum i była opublikowana.
Wytworzył/Wprowadził: Magdalena Kozera 2008-07-10 12:52:14
Opublikował: Robert Serwicki 2011-01-19 18:52:08
Zmienił: Robert Serwicki 2011-01-19 18:52:02
Opublikował: Robert Serwicki 2011-01-19 18:52:08