Szukaj   Wyczyść

 

Biuro Obsługi Klienta

BIURO OBSŁUGI KLIENTA

 

W celu zapewnienia odpowiedniej jakości świadczenia usług wodociągowo-kanalizacyjnych Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. uruchomiło w dniu 02.06.2008r. Biuro Obsługi Klienta wraz z parkingiem dla klientów, na parterze swojej siedziby przy ulicy Iglastej 5 w Starachowicach. Do wykonania zadań związanych z działalnością Biura Obsługi Klienta funkcjonują cztery stanowiska:

 

Nr 1 – do spraw technicznych                                              

 

Nr 2 – do spraw sprzedaży                                                    41 275 03 57

 

Nr 3 – do spraw rozliczeń                                                      41 275 03 67

 

Kasa                                                             

 

 

GODZINY PRACY BIURA OBSŁUGI KLIENTA

 

poniedziałek, wtorek, środa, piątek od 6.30 do 14.30

czwartek od 8.00 do 16.00

 

KASA CZYNNA

 

poniedziałek, wtorek, środa, piątek od 6.45 do 14.15

czwartek od 8.00 do 16.00

 

 

Podstawowym zadaniem Biura Obsługi Klienta jest ułatwianie kontaktów klientów z przedsiębiorstwem, przekazywanie informacji i skuteczna komunikacja z odbiorcami. Pracownicy Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ze stanowisk obsługi odpowiadają na wszelkie zapytania od klientów, przyjmują zgłoszenia ustne i telefoniczne, systematycznie gromadzą i zabezpieczają dokumentację dotyczącą współpracy z każdym klientem Spółki.

Wytworzył/Wprowadził: Magdalena Kozera 2008-07-10 12:52:14
Opublikował: Administrator Główny 2011-01-19 18:52:08

Zmienił: Magdalena Kozera 2015-10-27 12:54:04
Opublikował: Magdalena Kozera 2015-10-27 12:54:11

Ta wersja jest opublikowana i obowiązująca.

Archiwum - poprzednie wersje:

Wersja znajduje się w archiwum i była opublikowana.

Biuro Obsługi Klienta

Wytworzył/Wprowadził: Magdalena Kozera 2008-07-10 12:52:14
Opublikował: Administrator Główny 2011-01-19 18:52:08

Zmienił: Magdalena Kozera 2014-03-20 09:19:59
Opublikował: Magdalena Kozera 2014-03-20 09:20:50

Wersja znajduje się w archiwum i była opublikowana.

Biuro Obsługi Klienta

Wytworzył/Wprowadził: Magdalena Kozera 2008-07-10 12:52:14
Opublikował: Administrator Główny 2011-01-19 18:52:08

Zmienił: Administrator Główny 2011-01-19 18:52:02
Opublikował: Administrator Główny 2011-01-19 18:52:08

Zamknij