Biuletyn Informacji Publicznej Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji spółka. z o.o. w Starachowicach
Czytaj stronęZatrzymaj czytanie stronyPrzerwijWznów
A-AA+
AAA⇅A
AAA⟷A
AAA
        Szukaj   Wyczyść

Wykaz spraw

Wykaz spraw oraz wzory dokumentów do pobrania.

ZGŁOSZENIE AWARII



  • Pogotowie wodociągowo-kanalizacyjne telefon 994 czynny całą dobę
  • Wydział Sieci Wod.-Kan. w godzinach od 6.30 do 14.30 telefon 275 03 48, 275 03 49


BIURO OBSŁUGI KLIENTA


WYKAZ SPRAW



PRZYJMOWANIE ZAPŁAT



Kasa znajduje się w Biurze Obsługi Klienta w siedzibie Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. przy ul. Iglastej 5 w Starachowicach


 


Kasa czynna od godziny 6.45 do 14.15, w czwartki od 8.00 do 16.00


przerwa od godziny 11.00 do 11.15




ZAWIERANIE UMÓW Z ODBIORCAMI



Umowy w zakresie zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków zawierane są w Biurze Obsługi Klienta przy Stanowisku Nr 2 od poniedziałku do środy i w piątek od godziny 6.30 do 14.30, w czwartki od 8.00 do 16.00, kontakt telefoniczny 041 275 03 57. 


 


Umowy zawierane są z właścicielami lub użytkownikami, a w przypadku budynku wielolokalowego z właścicielem bądź zarządcą.



Wymagane dokumenty dla odbiorców indywidualnych:


- pisemny wniosek o zawarcie umowy


- dokument potwierdzający własność nieruchomości, bądź inny tytuł prawny do korzystania
z obiektu



Wymagane dokumenty dla podmiotów gospodarczych:


- pisemny wniosek o zawarcie umowy


- dokument potwierdzający własność


- odpis z KRS lub zaświadczenie o wpis do ewidencji działalności gospodarczej


- NIP


- REGON



W przypadku przepisania umowy, należy dysponować protokołem zdawczo – odbiorczym, zawierającym nr wodomierza, stan wodomierza, datę rozliczenia końcowego i podpisy stron.




PODAWANIE STANÓW WODOMIERZY



Stany wodomierzy przyjmuje Biuro Obsługi Klienta przy Stanowisku Nr 3 od poniedziałku do środy i w piątki od godziny 6.30 do 14.30, w czwartki od godziny 8.00 do 16.00, kontakt telefoniczny 041 275 03 57.



UZYSKANIE WARUNKÓW TECHNICZNYCH



 


W celu uzyskania warunków technicznych należy złożyć pisemny wniosekBiurze ObsługiKlienta przy Stanowisku Nr 1 od poniedziałku do środy i w piątek od godziny 6.30 do 14.30


Termin wydania warunków wynosi do 30 dni od daty złożenia wniosku.



Do wniosku o warunki należy załączyć aktualny plan sytuacyjno-wysokościowy nieruchomości w skali 1:500 oraz dokument stwierdzający prawo do dysponowania nieruchomością.




UZGADNIANIE PROJEKTÓW BUDOWLANYCH



 


Uzgodnienie projektów budowlanych sieci, przyłączy i obiektów wodociągowo-kanalizacyjnych następuje na pisemny wniosek projektanta lub inwestora po złożeniu projektów w ciągu 14 dni.


 


Wnioski należy składać w Biurze Obsługi Klienta przy Stanowisku Nr 1 od poniedziałku do środy i w piątki od godziny 6.30 do 14.30, w czwartki od godziny 8.00 do 16.00, kontakt telefoniczny 041 275 03 24.




WYKONANIE PRZYŁĄCZA



 


W celu wykonania przyłącza należy zgłosić się do Biura Obsługi Klienta do Stanowiska Nr 1 od poniedziałku do środy od godziny 6.30 do 14.30, w czwartki od 8.00 do 16.00, kontakt telefoniczny 041 275 03 24.



Przyłącza do posesji realizowane są na koszt i staraniem właściciela posesji.


 


Do realizacji przyłączy konieczne są:



  • projekt budowlany przyłączy wykonany przez uprawnionego projektanta i uzgodniony w Zespole Uzgodnień Dokumentacji Projektowej przy Starostwie Powiatowym w Starachowicach i Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w Starachowicach
  • zgoda zarządcy drogi w przypadku wejścia z robotami w pas ulicy

Realizacja przyłączy może być wykonana przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w Starachowicach, lub firmę posiadającą odpowiednie uprawnienia do wykonywania robót budowlanych w branży wodociągowo - kanalizacyjnej po uzyskaniu zgody naszego przedsiębiorstwa.



Przyłącza należy wykonywać zgodnie z uzgodnionym projektem budowlanym.


 


Wykonanie przyłączy należy pisemnie zgłosić do Biura Obsługi Klienta przy Stanowisku Nr 1 od poniedziałku do środy i w piątek od godziny 06.30 do 14.30, w czwartki od godziny 8.00 do 16.00, kontakt telefoniczny 041 273 03 24 celem dokonania odbioru końcowego przyłącza.


 


Po uzyskaniu protokołu odbioru należy zawrzeć umowę na dostawę wody i odprowadzanie ścieków w Biurze Obsługi Klienta przy Stanowisku Nr 2 od poniedziałku do środy i w piątek od godziny 6.30 do 14.30, w czwartki od godziny 8.00 do 16.00, kontakt telefoniczny 041 275 03 57.



Montaż wodomierza na przyłączu wodociągowym i włączenie przyłącza do eksploatacji wykonywane jest przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. po zawarciu umowy na dostawę wody.





ZAŁOŻENIE WODOMIERZA OGRODOWEGO


 


Po zapoznaniu się z zasadami instalowania wodomierza ogrodowego należy złożyć wniosek o wydanie warunków technicznychBiurze Obsługi Klienta przy Stanowisku Nr 1 od poniedziałku do środy i w piątki od godziny 6.30 do 14.30, w czwartki od godziny 8.00 do 16.00, kontakt telefoniczny 041 275 03 24.


 


Fakt zamontowania wodomierza ogrodowego zgodnie z warunkami technicznymi należy zgłosić do Biura Obsługi Klienta przy Stanowisku Nr 1 w celu dokonania odbioru technicznego i oplombowania wodomierza.


Założenie wodomierza ogrodowego odbywa się na koszt odbiorcy. Koszt uruchomienia podlicznika na cele ogrodowe wynosi 99,41 zł brutto.


 


Wodomierze ogrodowe odczytywane i rozliczane są w okresie wegetacji roślin tj. od 15 kwietnia do 15 września.





WYMIANA USZKODZONEGO WODOMIERZA



 


Informacje o uszkodzonych wodomierzach przyjmowane są w Biurze Obsługi Klienta przy Stanowisku Nr 1 od poniedziałku do środy i w piątki od godziny 7.30 do 14.30, w czwartki od godziny 8.00 do 16.00, kontakt telefoniczny 041 275 03 24.


 


Zgłoszenia przyjmowane są:



  • w formie pisemnej w Biurze Obsługi Klienta przy Stanowisku Nr 1
  • telefonicznie w Wydziale Sieci Wod.-Kan. 041 275 03 48,49
  • fax. 041 275 03 36


ZMIANA LOKALIZACJI WODOMIERZA



 


W tym celu należy wystąpić w formie pisemnej do Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. o wydanie warunków technicznych. Pisma należy składać w Biurze Obsługi Klienta przy Stanowisku Nr 1 od poniedziałku do środy i w piątki od godziny 6.30 do 14.30, w czwartki od godziny 8.00 do 16.00, kontakt telefoniczny 041 275 03 24.



ROZDZIAŁ OPOMIAROWANIA WODY W BUDYNKU


Rozdział instalacji wodociągowej budynku w celu niezależnego rozliczania dostawy wody dla poszczególnych jego lokali realizowany może być wyłącznie w przypadku istnienia wodomierza głównego budynku i możliwości zamontowania dodatkowych wodomierzy głównych obok istniejącego.


W tym celu należy złożyć pisemny wniosek o wyrażenie zgody i określenie warunków na rozdział opomiarowania wody w Biurze Obsługi Klienta przy Stanowisku Nr 1 od poniedziałku do środy i w piątki od godziny 6.30 do 14.30, w czwartki od godziny 8.00 do 16.00, kontakt telefoniczny 041 275 03 24.


Do wniosku należy dołączyć oświadczenia osób posiadających tytuł prawny do wyodrębnionych lokali, których dotyczy rozdział opomiarowania wody.


Rozdział opomiarowania wody odbywa się na koszt wnioskodawcy zgodnie z obowiązującym cennikiem.




 


SKŁADANIE WNIOSKÓW I REKLAMACJI



 


Wnioski i reklamacje przyjmowane są w Biurze Obsługi Klienta Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. przy ulicy Iglastej 5 w Starachowicach. Reklamacje przyjmuje się w formie pisemnej i rejestrowane są w Rejestrze Skarg i Wniosków według kolejności ich wpływu. Rozpatrywane są według obowiązujących przepisów prawa (kodeks cywilny, ustawa o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków wraz z przepisami wykonawczymi, regulamin świadczonych usług).


Odpowiedzi udzielane są w terminie 14 dni od daty rejestracji, przy sprawach wymagających dodatkowych ustaleń czas wydłuża się do 30 dni.



Wnioski, reklamacje i skargi w formie telefonicznej i osobiście przyjmowane są w Biurze Obsługi Klienta przy Stanowisku Nr 2 od poniedziałku do środy i w piątki od godziny 6.30 do 14.30, w czwartki od godziny 8.00 do 16.00, kontakt telefoniczny 0 41 275 03 57 
w siedzibie Spółki przy ulicy Iglastej 5 w Starachowicach.


 


Odpowiedzi udzielane są w trybie natychmiastowym.



Informacje odnośnie rozliczeń i wielkości zużyć wody są przekazywane wyłącznie osobom będącym stroną umowy.



DOKUMENTY DO POBRANIA NALEŻY SKŁADAĆ W BIURZE OBSLUGI KLIENTA PRZEDSIEBIORSTWA WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI
LUB
WYSYŁAĆ NA ADRES SPÓŁKI: 27-200 STARACHOWICE, UL. IGLASTA 5


 

Wytworzył/Wprowadził: Robert Serwicki 2009-08-21 11:45:40
Opublikował: Magdalena Kozera 2009-08-31 13:02:16

Zmienił: Magdalena Kozera 2009-09-02 12:49:45
Opublikował: Magdalena Kozera 2009-09-02 12:49:49

Wersja znajduje się w archiwum i była opublikowana.

Archiwum - poprzednie wersje:

Wersja znajduje się w archiwum i była opublikowana.

Wykaz spraw

Wytworzył/Wprowadził: Robert Serwicki 2009-08-21 11:45:40
Opublikował: Magdalena Kozera 2009-08-31 13:02:16

Zmienił: Magdalena Kozera 2015-04-09 09:30:19
Opublikował: Magdalena Kozera 2015-04-09 09:30:38

Wersja znajduje się w archiwum i była opublikowana.

Wykaz spraw

Wytworzył/Wprowadził: Robert Serwicki 2009-08-21 11:45:40
Opublikował: Magdalena Kozera 2009-08-31 13:02:16

Zmienił: Magdalena Kozera 2014-03-20 11:26:23
Opublikował: Magdalena Kozera 2014-03-20 11:26:29

Wersja znajduje się w archiwum i była opublikowana.

Wykaz spraw

Wytworzył/Wprowadził: Robert Serwicki 2009-08-21 11:45:40
Opublikował: Magdalena Kozera 2009-08-31 13:02:16

Zmienił: Magdalena Kozera 2014-03-20 10:55:24
Opublikował: Magdalena Kozera 2014-03-20 10:55:32

Wersja znajduje się w archiwum i była opublikowana.

Wykaz spraw

Wytworzył/Wprowadził: Robert Serwicki 2009-08-21 11:45:40
Opublikował: Magdalena Kozera 2009-08-31 13:02:16

Zmienił: Magdalena Kozera 2012-07-10 10:16:14
Opublikował: Magdalena Kozera 2012-07-10 10:16:21

Wersja znajduje się w archiwum i była opublikowana.

Wykaz spraw

Wytworzył/Wprowadził: Robert Serwicki 2009-08-21 11:45:40
Opublikował: Magdalena Kozera 2009-08-31 13:02:16

Zmienił: Magdalena Kozera 2012-07-10 10:14:19
Opublikował: Magdalena Kozera 2012-07-10 10:14:26

Wersja znajduje się w archiwum i była opublikowana.

Wykaz spraw

Wytworzył/Wprowadził: Robert Serwicki 2009-08-21 11:45:40
Opublikował: Magdalena Kozera 2009-08-31 13:02:16

Zmienił: Magdalena Kozera 2012-07-10 10:03:07
Opublikował: Magdalena Kozera 2012-07-10 10:03:15

Wersja znajduje się w archiwum i była opublikowana.

Wykaz spraw

Wytworzył/Wprowadził: Robert Serwicki 2009-08-21 11:45:40
Opublikował: Magdalena Kozera 2009-08-31 13:02:16

Zmienił: Magdalena Kozera 2012-07-10 10:00:52
Opublikował: Magdalena Kozera 2012-07-10 10:00:59

Wersja znajduje się w archiwum i była opublikowana.

Wykaz spraw

Wytworzył/Wprowadził: Robert Serwicki 2009-08-21 11:45:40
Opublikował: Magdalena Kozera 2009-08-31 13:02:16

Zmienił: Magdalena Kozera 2012-07-10 09:57:06
Opublikował: Magdalena Kozera 2012-07-10 09:57:15

Wersja znajduje się w archiwum i była opublikowana.

Wykaz spraw

Wytworzył/Wprowadził: Robert Serwicki 2009-08-21 11:45:40
Opublikował: Magdalena Kozera 2009-08-31 13:02:16

Zmienił: Magdalena Kozera 2012-07-10 09:53:02
Opublikował: Magdalena Kozera 2012-07-10 09:53:11

Wersja znajduje się w archiwum i była opublikowana.

Wykaz spraw

Wytworzył/Wprowadził: Robert Serwicki 2009-08-21 11:45:40
Opublikował: Magdalena Kozera 2009-08-31 13:02:16

Zmienił: Magdalena Kozera 2012-05-18 10:48:58
Opublikował: Magdalena Kozera 2012-05-18 10:49:07

Wersja znajduje się w archiwum i była opublikowana.

Wykaz spraw

Wytworzył/Wprowadził: Robert Serwicki 2009-08-21 11:45:40
Opublikował: Magdalena Kozera 2009-08-31 13:02:16

Zmienił: Magdalena Kozera 2012-05-18 09:51:58
Opublikował: Magdalena Kozera 2012-05-18 09:52:04

Wersja znajduje się w archiwum i była opublikowana.

Wykaz spraw

Wytworzył/Wprowadził: Robert Serwicki 2009-08-21 11:45:40
Opublikował: Magdalena Kozera 2009-08-31 13:02:16

Zmienił: Magdalena Kozera 2012-05-18 09:51:28
Opublikował: Magdalena Kozera 2012-05-18 09:51:36

Wersja znajduje się w archiwum i była opublikowana.

Wykaz spraw

Wytworzył/Wprowadził: Robert Serwicki 2009-08-21 11:45:40
Opublikował: Magdalena Kozera 2009-08-31 13:02:16

Zmienił: Magdalena Kozera 2012-05-17 12:38:24
Opublikował: Magdalena Kozera 2012-05-17 12:38:36

Wersja znajduje się w archiwum i była opublikowana.

Wykaz spraw

Wytworzył/Wprowadził: Robert Serwicki 2009-08-21 11:45:40
Opublikował: Magdalena Kozera 2009-08-31 13:02:16

Zmienił: Magdalena Kozera 2012-05-14 12:58:06
Opublikował: Magdalena Kozera 2012-05-14 12:58:14

Wersja znajduje się w archiwum i była opublikowana.

Wykaz spraw

Wytworzył/Wprowadził: Robert Serwicki 2009-08-21 11:45:40
Opublikował: Magdalena Kozera 2009-08-31 13:02:16

Zmienił: Robert Serwicki 2011-02-21 13:52:32
Opublikował: Robert Serwicki 2011-02-21 13:52:38

Wersja znajduje się w archiwum i była opublikowana.

Wykaz spraw

Wytworzył/Wprowadził: Robert Serwicki 2009-08-21 11:45:40
Opublikował: Magdalena Kozera 2009-08-31 13:02:16

Zmienił: Krzysztof Jurkowski 2010-06-23 08:17:12
Opublikował: Krzysztof Jurkowski 2010-06-23 08:17:21

Wersja znajduje się w archiwum i była opublikowana.

Wykaz spraw

Wytworzył/Wprowadził: Robert Serwicki 2009-08-21 11:45:40
Opublikował: Magdalena Kozera 2009-08-31 13:02:16

Zmienił: Robert Serwicki 2009-09-01 08:05:36
Opublikował: Robert Serwicki 2009-09-01 08:05:42

Wersja znajduje się w archiwum i była opublikowana.

Wykaz spraw

Wytworzył/Wprowadził: Robert Serwicki 2009-08-21 11:45:40
Opublikował: Magdalena Kozera 2009-08-31 13:02:16

Zmienił: Magdalena Kozera 2009-08-31 13:02:13
Opublikował: Magdalena Kozera 2009-08-31 13:02:16

Zamknij